מדיניות משלוחים

• מדיניות זו באה להוסיף על- “תנאי השימוש באתר softworks.co.il ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר.
• אלא אם נאמר אחרת, מועדי האספקה ותעריפי משלוח המוצרים, יהיו כדלקמן:

תעריפי ועלויות משלוח: מחירי המוצרים כוללים משלוח רגיל (דואר רשום לנקודת איסוף קרובה) אלא אם כן צוין אחרת בדף המוצר.

איסוף עצמי: ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש ברחוב אגסי 8 ירושלים.

משלוח בארץ:
לפי ההנחיות בדף המוצר.
באפשרות ‘משלוח מהיר עד הבית’ אם ניתנת לבחירה בדף המוצר, זמן האספקה 1-3 ימים בדרך כלל כשלפעמים זמן האספקה יתארך ל-7 ימים.
שירות ‘דואר שליחים’ או שירות ‘מהיר אקספרס’ של דואר ישראל, ע”פ התנאים והכללים של דואר ישראל כמפורט באתר חברת דואר ישראל.

משלוח מחו”ל לארץ:
זמן אספקת המוצרים נע בין 10 לעד 40 ימי עסקים, אך לרוב המוצרים מגיעים תוך 10-20 ימי עסקים.

משלוח מהארץ לחו”ל:
ע”פ מדיניות החברה, אשר תיקבע לפי כמות ומשקל הסחורה ולפי יעד המשלוח הרלוונטי.

ברכישת מוצרים מספקים שונים בהזמנה אחת יתכנו זמני אספקה שונים לכל ספק.

בתקופת חגים ומבצעים מיוחדים (סייל – SALE) יתכן עיכוב נוסף על הנ”ל במועדי האספקה. כמו כן, זמן האספקה המירבי יהיה 45 יום.

חלק מהמוצרים, בפרט אלו המגיעים מחו”ל יתכן ויסופקו ללא קופסא. כמו כן, עקב הבדלי צבע ואור בין מיקומים ומסכים שונים תיתכן סטייה קלה של צבע בין הנראה בתמונות לבין המוצר המסופק בפועל. כמו כן, עקב מדידה ידנית בחלק מהמוצרים תיתכן סטייה קלה בין נתוני המידות באתר לבין מידות המוצר המסופק בפועל.

• ככל שהדבר תלוי בבעל האתר, בעל האתר יעשה מאמץ הגיוני וסביר על מנת לעמוד במועדי האספקה המפורטים לעיל, ואולם, בעל האתר לא יהא אחראי לאי עמידה במועדים הנקובים. עיכובים באספקה שמקורם בלקוח, לרבות אך לא רק, עיכוב בגין קושי ליצור קשר עם הלקוח בשעות העבודה המקובלות, לא ייחשבו כהפרת התחייבות לאספקת המוצר בזמן. הלקוח מוותר בזאת, על כל תביעה ו/או דרישה כנגד בעל האתר, בגין עיכוב במשלוח המוצרים.
• עקב המצב הביטחוני השורר במדינה, ייתכן ויסרבו חברות שליחויות מטעם החברה, לספק מוצרים ליישובים מסויימים שהכניסה אליהם כרוכה בסכנת חיים לשליח. במקרה כזה תהיה חברת השליחויות רשאית, אך לא חייבת, לתאם עם הלקוח את מסירת המוצר במקום מוסכם אחר שיהיה מקובל על הצדדים.


• בעל האתר לא יהא אחראי לאי היכולת לספק את המוצרים כתוצאה מנסיבות שלא ניתן היה לצפותן ושאינן בשליטת בעל האתר, לרבות ולא רק: כח עליון, מגפה, מלחמה, מהומות, אמברגו, מרי אזרחי או צבאי, אש, שיטפון, תאונה, שביתה, מחסור בחומרי גלם או באמצעי שינוע, מחסור בדלק או באנרגיה, או חוסר בכח אדם.במקרה של עיכוב בשל אחת הנסיבות לעיל, בעל האתר יהא רשאי לדחות את קיום חיוביו בתקופה השווה למשך הזמן שבו חל העיכוב.


• הזמנות מהארץ לחו”ל-
לקוח המזמין מוצר לחו”ל צריך לקחת בחשבון, כי יתכן ויוטלו מיסים ו/או תשלומים בגין המשלוח, אך אלה אינם כלולים במחיר הנקוב בצד המוצר באתר (להלן: “מיסי חו”ל”). באחריות הלקוח המזמין לשלם מיסי חו”ל אלה, על מנת לקבל את המוצר המוזמן.
יתר על כן, ישנן מדינות שלא מרשות להכניס לתוך גבולן מוצרים, כגון ולא רק: מוצרי מזון, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים וכו’. במקרים כאלה ההזמנה עלולה להתעכב או אפילו להיות מוחזרת בחזרה לארץ. בעל האתר מסיר ממנו כל אחריות לעיכוב ו/או לנזק העלול להיגרם ללקוח ו/או לכל צד ג’ אחר בגין כך.
כן בעל האתר מסיר ממנו כל אחריות בשל עיכובים העלולים להיגרם במעברי הגבולות, הרלוונטיים.


• לבעל האתר שמורה הזכות, לפי שיקול דעתו ובאופן בלעדי, בכל עת ומכל סיבה שהיא, לבצע שינויים ו/או עדכונים בתנאי המדיניות.
לקוח המזמין מוצרים מהאתר, בכל דרך שהיא, מסכים בזאת, להיות כפוף לאמור בתנאי המדיניות, ועליו לחזור ולהתעדכן בדבר השינויים שיבוצעו במדיניות. בסוף המסמך, יופיע התאריך בו עודכנה לאחרונה המדיניות.
הלקוח מוותר בזאת, על כל טענה ו/או זכות ו/או דרישה, שעומדים ו/או שיעמדו לו כנגד בעל האתר בקשר עם המדיניות ו/או שינוייה.


• חוקיות המדיניות במקרה של תניה בלתי חוקית-
במקרה, שחלק מתנאי או תניה במדיניות זו ייקבע, ע”י ערכאה משפטית או גוף שיפוטי מוסמך אחר, כבלתי חוקי או בלתי ניתן לאכיפה, או יימחקו, הרי שיתר התנאי והתניה יישארו בתוקף.